יום ראשון, 26 באוגוסט 2012

היום בסדנה 26-8-12

היום בסדנה ליאורה הייתה הכוכבת שלנו בהחילה לסיים את שרפרפיה..
אני בניתי כוננית מדפים לשירותים בבית, ליאורה בנתה שרפרפים ויעקוב תלמיד הציור שלי עבד על התמונות האחרונות שלו כפי שנוכל לראות 

ליאורה משרטטת את המעגל מחדש לאחר ששורטט במחוגת עוקצים
ומשרטטת...
ליאורה מנסרת במסור סרט את לוח המושב של השרפרף  - אחד מהחמישה שהיא בונה (אלופה.. לא?)
ומנסרת
משייפת את הטעון שיוף
מורחת דבק
חור מיתד מלא דבק שימו לב לניקיון בעבודה של הגברת פרידמן


מורחת דבק


עוד דבק

מרכיבה/מדביקה
מודבק לפני ניגוב בסמרטוט רטוב

יעקוב עובד על יצירתו החדשה

ונהנה..

כיף ליעקובנו

המדפים שלי על שולחן הראוטר

ואני חותך ומכרסם..
היה יום כיף

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

התגובות מגיעות לדואר האלקטרוני שלי אוטומטית. אם אתם רוצים להגיב בפרטיות אז אפשר לשלוח לדואר aziz@post.tau.ac.il .
תגובות שנרשמות באתר מופיעות והן זמינות לכל גולש.
ניתן גם להשיג אותי בנייד 0522701654 .
גלישה מהנה..

שים לב: רק חברים בבלוג הזה יכולים לפרסם תגובה.