יום ראשון, 30 בדצמבר 2012

עבודות אחרונות וסתם זוטות

השגתי לי קצת סיסם הודי, קצת מהגוני כבר היה לי וגם קצת פאולוניה, אראוקאריה, שיטה, זית , פלפלון, ברוש ואני שמח שיש לי מגוון לשחק בו.
והנה קצת עבודות..
קערת מהגוני שחרטתי לפני כמה ימים, העפתי לערימת הפסולים ועכשיו אני מציג אותה על פגמיה..

עוד מבט..

ועוד מבט

כד קטן מסיסם הודי

עוד מבט

כוס מסיסם הודי

עוד מבט

קערה מסיסם הודי


קערה עם מכסה מסיסם הודי

ללא המכסה...

חבורת קערות על שולחן העבודה שלי

גביע גדול מסיסם הודי

צילום קבוצתי

צילום משפחתי

את הקופסה הזו שנקראת BAND SAW BOX הכנתי מאלון ומהגוני עבור זוגתי. לא נשאה חן בעני ועפה אל ערימת הפסולים, ואתמול, פתאום החלטתי לרפא אותה מתחלואיה ולהציג אותה לפני כולם..

BAND SAW BOX

BAND SAW BOX

BAND SAW BOX

חתיכת זית שהאמנות היא למצוא אותה אותה

חתיכת זית

חתיכת זית מקרוב

קערת סיסם הודי מקרוב

גביע פאולוניה גדול

מבט על

צילום משפחתי אחרון




אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

התגובות מגיעות לדואר האלקטרוני שלי אוטומטית. אם אתם רוצים להגיב בפרטיות אז אפשר לשלוח לדואר aziz@post.tau.ac.il .
תגובות שנרשמות באתר מופיעות והן זמינות לכל גולש.
ניתן גם להשיג אותי בנייד 0522701654 .
גלישה מהנה..

שים לב: רק חברים בבלוג הזה יכולים לפרסם תגובה.