יום רביעי, 10 ביולי 2013

היום בסדנה 7-10-13

למעשה היום בסדנה הוא גם היום שהיה בשבוע שעבר שלא הועלה מסיבות של חוסר בזמן. אז מה חברי לסדנה עושים?
- ליאורה בונה שולחן ספלי מהגוני עם רגלי קבריול בסגנון המאה ה 19, לרגלי הקבריול יצרה גם אוזניים הממשיכות את קו הקושרת.
- רון ואני עשינו את הדבר הכי מעניין...הכנסנו מקרר לבירות לסדנה...
- עופרה בונה קופסה עם רגלי קבריול זעירות מאורן.
- עמוס בונה ג'יג למסור שולחן לחיתוך שיני מחבר.
- מיקו בונה ארונית מצילות לבנו יוגב המוסיקאי המצטיין.
- יונתן בונה תיבות לרמקולים.

חוץ מזה ליאורה עשתה לי תספורת....בנגריה תוך כדי עבודה. די נוח, יש לחץ אויר לנקוי שערות, יש שואב אבק...מומלץ!!

הכנסנו מקרר לבירות



לוח שולחן עליון של עמוס לאחר צביעה בפיסטולט - השכבה ה 4 לפחות במספר


אני ועופרה והקופסה שבנתה - שימו לב! הכל מחברי שיניים



השבלונות של ליאורה


צריך להדביק....


משרטטים ומתכננים, במקרה הזה קושרות


כרסום שולי תחתית קופסה בראוטר


הפיסטולט והבלאגן שסביבו


משרטטים...זה לוקח שעות לפעמים לתכנן ולשרטט ולעתים הכנת השבלונה והעיצוב לוקחים יותר זמן מהכנת רגל הקבריול. ליחס בין הקווים חשיבות עצומה..


עמוס צובע בפיסטולט..אולי נגיד אקדח צבע במקום פיסטולט?


לא רע..


מיקו חותך..

המון עבודה לנקות את הפיסטו....אקדח הצבע


יפה יפה...


עוד שכבת צבע באקדח הצבע


ליאורה מנסרת במסור הסרט חביב נפשה


מיקו מדביק


עמוס בונה ג'יג לחיתוך שיניים כרגע שלב חיבור הבסיס


משרטטים


מיקו מדביק ומהדק במסמרים קטנים


בסיס הג'יג של עמוס במבט צד

שבלונה לרגל קבריול זעיר וחתיכות אורן שקבלו שרטוט מקדים לפני חיתוך במסור סרט - עבודה של עופרה

רון ועמוס בפעולה


מיקו מתקדם בהדבקות - עבודת נמלים..


ועוד הדבקות - מעניין איך יראה ארון המצילות בסוף..



עופרה חותכת קבריול זעיר


אני מכין מוטות פלדה לתפיסת הראוטר בשולחן המסור


יונתן הקטן מרכיב את הראוטר ומכין למצב תחתי


אני עוזר ליונתן לסיים הרכבת הראוטר

הוא לא צריך עזרה....


עופרה סיימה רגל זעירה אחת..


התחילה עוד אחת...

ליאורה מקצרת קושרת

מודדת ומחשבת אמצע הקושרת


עופרה עשתה 4 רגלי קבריול זעיר


עוד מבט..


רון וליאורה חותכים קושרות


שולחן הקבריול מהגוני מקבל צורה..


עוד מבט..


מתכונן לתספורת..


מיקו מכין ריפוד פנימי לארונית המצילות


הרמקולים של יונתן


מודדים..


מסתפרים..


מסתפרים.....


מסתפרים...



עשתה לי קבריול בראש..


עכשיו היא עושה אוזני קבריול..


וואו.. זה מרופד..נפלא!

מבט מקרוב

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

התגובות מגיעות לדואר האלקטרוני שלי אוטומטית. אם אתם רוצים להגיב בפרטיות אז אפשר לשלוח לדואר aziz@post.tau.ac.il .
תגובות שנרשמות באתר מופיעות והן זמינות לכל גולש.
ניתן גם להשיג אותי בנייד 0522701654 .
גלישה מהנה..

שים לב: רק חברים בבלוג הזה יכולים לפרסם תגובה.