יום רביעי, 30 באוקטובר 2013

היום בסדנה 29-10-13


היום היה יום פעיל: אלי עשה שיעור חריטה מס' 3 וסיים את כד השיטה שלו (ולא סיסם כפי שפורסם...), אני ורון עסקנו בהכנת ראש לעמוד תווים, רון חתך שיניים בלוח הכוננית וגילינו שהמסור שבק חיים לכל חי וצריך תיקון או מסור חדש. הלכנו לחפש לנו מסור ומסרנו את המסור לתיקון. בנינו מפסלת שיוף ממוט פלדה ופלאף של מקדחה, היה מעניין ותקול ועסוק....
יש ימים כאילו..אה..שכחתי, התקלקל לי קו האינטרנט בבית ואני גולש ברכב ומעדכן משם בדרכי בין אוניברסיטת תל אביב לבאר שבע. 









אלי: "..כל שיעור הוא חוויה לימודית והפסקת הקפה היא חוויה לימודית בתחומים מעבר לחריטה, פולקלור ונוסטלגיה על הילדות בבאר שבע. בקיצור שיעור אחד שמתקיים אחד על אחד ויכול להמשך מספר רב של שעות מעבר לזמן מקובל של שיעור, הופך לחוויה מענגת ועתירת רושם. 
אז בין קטע אחד של הדרכה ופיקוח למשנהו, עזיז ממשיך בבניית עמוד תווים מקסים ממהגוני ואני לוקח חופש וחורג מהשרטוט שהוכתב לי, על מנת להשיג מכסימום גוונים / טקסטורה של העץ מצד אחד ולברוח מפגם מקומי בעץ מצד שני. התוצאה של פעולה עצמאית זו, הייתה שהצרתי את הכד ואי אפשר כעת להכניס את היד פנימה מעבר לעומק האצבעות. זה "אילץ" את עזיז להכין את הג'יג לשיוף פנימי עם הפלאף. היה נחמד לראות את ההכנה וגם ליטול בה חלק קטן. אני מרוצה מהתוצאה ומצפה לבאות. 
העבודה מוצגת כאן - אחרי שמן טיק ולפני לאכה."

עמוס מפעיל את שולחן הכירסום החדש שבנינו





אני מכוונן את שולחן הכירסום של עמוס
יואב משייף את הלוח העליון של שולחן הקבריול של ליאור



ליאורה משייפת


אור משחיז מפסלות חריטה - חשוב מאוד לדעת למי שרוצה לחרוט


הידוק ברגים....


אור והמשחזת


רון מתקן גדלים על המסור - תיכף הוא יתקלקל


המשייפים יחדיו יעלוזו...


המסור שהתפגר


שינים בלוח הכוננית...הם לא יודעים אבל תיכף המסור יתפגר.....


רון מנסר שיניים...


הראוטר ניצב על שולחן הכירסום לפני תחילת עבודה


אני מדגים לאלי


שיוף בעזרת "מפסלת" שיוף


עוד מבט


אלי חורט




אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

התגובות מגיעות לדואר האלקטרוני שלי אוטומטית. אם אתם רוצים להגיב בפרטיות אז אפשר לשלוח לדואר aziz@post.tau.ac.il .
תגובות שנרשמות באתר מופיעות והן זמינות לכל גולש.
ניתן גם להשיג אותי בנייד 0522701654 .
גלישה מהנה..

שים לב: רק חברים בבלוג הזה יכולים לפרסם תגובה.