יום ראשון, 6 ביוני 2021

היום בסדנה מיקרוסקופ נירנברג 6-6-21

 היום נפגשנו רון ועזיז שתינו קפה ותה ונגשנו למלאכת חריטת רגלי הבסיס של מיקרוסקופ נירנברג. בעוד רון חורט אני בניתי יחידות לניסוי הנמלים במחקר שלי. עבדנו במקביל וכדרכנו בהתאמה מלאה.

והרי עוללות היום:

הרגליים מורכבות זמנית להמחשה לפני ליטוש, שמן טיק והדבקה

הגליל נחרט למדרגות. החלק הצר יהיה הדיבל שנכנס לבסיס והחלק העבה יותר הוא הרגל

מתחילים מגליל 19 מ"מ

אני מנסר במקביל לרון שחורט


תחילת חריטת עיצוב הרגליים

עיצוב..

חלקים חתוכים 

6 יחידות אשר עכשיו אני חותך את החלקים לבניית היחידות שנכנסות לתוך יחידות הבסיס

4 יחידות לגידול נמלים

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

התגובות מגיעות לדואר האלקטרוני שלי אוטומטית. אם אתם רוצים להגיב בפרטיות אז אפשר לשלוח לדואר aziz@post.tau.ac.il .
תגובות שנרשמות באתר מופיעות והן זמינות לכל גולש.
ניתן גם להשיג אותי בנייד 0522701654 .
גלישה מהנה..

שים לב: רק חברים בבלוג הזה יכולים לפרסם תגובה.