יום חמישי, 7 ביולי 2011

בסיס למיטה


המיטה היא כידוע רהיט המתחזה להיות סטטי בעוד שלמעשה הוא רהיט דינמי, למרות שמזיזים מיטות הרבה פחות מרהיטים אחרים בבית, הפעילות והמאמץ הנדרשים ממיטות בכלל וממיטות זוגיות בפרט - גדולים ממה שהיינו מנחשים...




שירטוט מיטה זוגית למזרן 190X140. המיטה מורכבת משתי קורות עץ באורך 2 מ' בתוכן כורסמו 7 חורים תואמים לקורות רוחב. אורך 7 מקורות הרוחב הוא 145 ס"מ והן נכנסות לחורים התואמים בקורות האורך כמתואר בשרטוט. שתי קורות הן באורך 140 ס"מ ואינן נכנסות לשקעים אלא "יושבות" בין קורות האורך - כך מובטח שרוחב המיטה הפנימי ישאר 140 ס"מ כמידת המזרן. החיבור עשוי בברגים.
בכל מקרה התופעה של מיטות בנות שנה או שנתיים שמתחילות לחרוק או להתנדנד, היא רחבה ומקיפה את כל שכבות האוכלוסייה החיות (המתים לא משתמשים במיטה עקב המיתה). הסיבה לכשל של רוב המיטות היא סוג המחברים שאינו סין וגרז או בשפה עממית: לוחות הרוחב אינם נעוצים בחור מתאים ותואם בקורות האורך. בנוסף לכך שהבסיסים מסופקים ללא צביעת הגנה אלמנטרית  - תוחלת החיים של המיטות בימינו הולכת ופוחתת..
הוסף כיתוב
מיטה זוגית מתאימה למזרון 140X190 עם מראשות (ראש מיטה) פשוטה , צבועה בלזור 2000 ועם הגנת סילר. שים לב לאופן בו קורות הרוחב נכנסות לתוך קורות האורך - מיטה זו היא מיטה חזקה שתתמיד לשרת למשך 20 שנה לפחות, ועלותה נמוכה מאוד.



כאן אנחנו רואים את האופן בו צריכות קורות הרוחב להתחבר לקורות האורך

בסיס מיטה פשוט ללא מראשות (ראש מיטה) המכיל מסגרת עבור מזרון 190X140 חזק מאוד. שים לב לאופן שבו מחוברות הרגליים כך שבסיס המיטה גם יושב על הרגליים וגם מחובר מן הצד. 


תכנית מיטה


תכנית קורה

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

התגובות מגיעות לדואר האלקטרוני שלי אוטומטית. אם אתם רוצים להגיב בפרטיות אז אפשר לשלוח לדואר aziz@post.tau.ac.il .
תגובות שנרשמות באתר מופיעות והן זמינות לכל גולש.
ניתן גם להשיג אותי בנייד 0522701654 .
גלישה מהנה..

שים לב: רק חברים בבלוג הזה יכולים לפרסם תגובה.