יום שני, 4 במאי 2015

שולחן המסור שלנו

לפני כמה ימים צלצל הטלפון הנייד שלי: "...שלום אני יוסי מחיפה, ראיתי את שולחן המסור שלכם ביוטיוב, האם אני יכול לקבל עזרה בבניית שולחן כזה עבור הסדנה שלי?...". "כמובן" אני עונה ומזמין אותו לסדנה. בתום השיחה ההדגמות וההתייעצויות, יוסי מבקש מידות ואני מבטיח להעלות כל מה שהוא צריך. כבר דיברנו על מסור השולחן שלנו ברשומה אחרת והיא מכילה את התמונות והסרטונים הנוגעים לעניין. אעלה כאן עבור יוסי מידות ודגם כללי בלבד - בשאר עליו להתנסות בעצמו...



וגם סרטון קצר ..



השלד עשוי פרופיל 50X50 מגולוון
המסור שלנו בסדנה מצוייד בגלגלים התורמים לגובה עוד 23 ס"מ.
בדגם הנוכחי אין בינתיים סרגלי חיתוך אבל הם קיימים במסור שלנו בסדנה. אז עד שאעלה סרטון משודרג ומשופר אפשר לצפות בסרטונים בערוץ היוטיוב שלנו

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

התגובות מגיעות לדואר האלקטרוני שלי אוטומטית. אם אתם רוצים להגיב בפרטיות אז אפשר לשלוח לדואר aziz@post.tau.ac.il .
תגובות שנרשמות באתר מופיעות והן זמינות לכל גולש.
ניתן גם להשיג אותי בנייד 0522701654 .
גלישה מהנה..

שים לב: רק חברים בבלוג הזה יכולים לפרסם תגובה.