יום שלישי, 17 בפברואר 2015

משהו על רהיטים מודרניים

לאחר השיח האחרון שלי עם אייל גילת בעניין הרהיטים המודרניים, החלטתי לחרוש קצת אחרי ספרים דיגיטליים חינמיים העוסקים בנושא. אני פונה לרוב לאתר החביב עלי שבו ניתן למצוא מציאות דיגיטליות ולהוריד חינם בצורת PDF. הדפים הסרוקים מצהיבים וישנים, לעתים מוכתמים או משורבטים והנאתי שלמה. מצאתי שם המון ספרים ישנים כמו פיטר פן של ג'ימס מתיו ברי משנת 1902. גם אופן הדפדוף בספרים בקריאה און ליין באתר היא נחמדה  - הדפים מתהפכים להם כמו בקריאה רגילה בלחיצת עכבר..נחמד..נחמד...
אז הנה קצת ספרים לקריאה און ליין לחובבי התקופה המודרנית
קישור1 עוסק בעיקר בפירזולים של רהיטים מודרניים
ועתיקים.
קישור2 מעניין מה תהיה הבעת פניו של חברי אייל כשיראה את המודרניזציה הפרועה הזו....
קישור3 
יש עוד המון קישורים באתר והם מוגדרים מודרניים אבל אני משוכנע שאייל לא יקרא להם כך או יגדיר זמן ומרחב מודרניים עבור הרהיטים החביבים עליו, אני מקווה שיהיה לו מעניין בכל מקרה ואולי יפצה אותו על אותה אכזבה ספרותית עליה דיווח לאחרונה.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

התגובות מגיעות לדואר האלקטרוני שלי אוטומטית. אם אתם רוצים להגיב בפרטיות אז אפשר לשלוח לדואר aziz@post.tau.ac.il .
תגובות שנרשמות באתר מופיעות והן זמינות לכל גולש.
ניתן גם להשיג אותי בנייד 0522701654 .
גלישה מהנה..

שים לב: רק חברים בבלוג הזה יכולים לפרסם תגובה.