יום שלישי, 14 באפריל 2015

שעון וירטואלי - התקדמות

היום נסעתי ברכבת ושיחקתי קצת במחשב במשך שעה ורבע. במהלך הנסיעה הרגועה והשקטה שיפרתי את יכולותי בתיכנון שעון בתכנת CAD. והיום כבר יכולתי להעלות סרטון של שעון שלם לרשת. 
זה מעורר מחשבה...ברור לי שזמן הלמידה והביצוע בסדנה הוירטואלית קצר בהרבה מביצוע בסדנה הממשית שלי - זו שעפים בה שבבים. במציאות של הסדנה הממשית לקח לי לבנות 7 שעונים 6 חודשי עבודה ואילו בסדנה הוירטואלית לקח לי ללמוד להפעיל אותה ולייצר שעון אחד ראשוני 20 שעות בלבד. אם אצטרך לבנות שעון חדש זה יקח יום עבודה או פחות. לחתוך גלגל שיניים אחד במסור נימה לוקח 40 דקות אם אתה זריז וזה לא כולל שיוף. עם המחשבות האילו הגעתי הביתה, אספתי את פלג בני (בן שנתיים) מהגן, יצאנו לחצר ושם פלג שיחק בהתלהבות במנגנון גלגלי השיניים של שעון מס' 4... הסתכלתי עליו משחק..חשבתי על עצמי משחק..והבנתי ששעון וירטואלי כנראה לא יחליף בזמן הקרוב את סדנת העץ הקטנה שלי...

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

התגובות מגיעות לדואר האלקטרוני שלי אוטומטית. אם אתם רוצים להגיב בפרטיות אז אפשר לשלוח לדואר aziz@post.tau.ac.il .
תגובות שנרשמות באתר מופיעות והן זמינות לכל גולש.
ניתן גם להשיג אותי בנייד 0522701654 .
גלישה מהנה..

שים לב: רק חברים בבלוג הזה יכולים לפרסם תגובה.